Wycieczka

W dniach 6, 7 czerwca 2016 r., klasa szósta z naszej szkoły, wraz z klasami z Racławówki uczestniczyła w wycieczce do miejscowości Krynica Zdrój i Piwnicza. Naszymi opiekunami byli: pani Sabina Mita i pan Cezary Zagajewski.

Mieliśmy przyjemność zobaczenia piękna Krynicy oraz Piwniczej. Po przyjeździe wyruszyliśmy na wyprawę górską, na szczyt wjechaliśmy kolejką. Gdy dotarliśmy do celu, czekały na nas niesamowite atrakcje, a mianowicie Rajskie Ślizgawki. Po zakończeniu dobrej zabawy, z góry schodziliśmy pieszo, pod okiem nauczycieli i pana przewodnika. Kolejną część dnia spędziliśmy chodząc po górach. Równie ekscytujący był wyjazd Gondolą, który na wszystkich wywarł niezwykłe wrażenie. Po kilku godzinach pojechaliśmy do Piwniczej, gdzie zjedliśmy obiad i rozpakowaliśmy się. Czas upływał wszystkim przy dobrej zabawie np.: grze w siatkówkę oraz piłkę nożną. Wieczorem spotkaliśmy się z Misjonarzem, który opowiadał nam o swoim pobycie w Afryce. Wszyscy z zaciekawieniem go słuchali. Po wyczerpującym i pełnym wrażeń dniu poszliśmy spać.

Drugi dzień mijał równie ciekawie, o godzinie 8.00 uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Po zjedzeniu śniadania i spakowaniu się wyruszyliśmy na kolejną wyprawę w góry. Doszliśmy do ołtarza papieskiego, a następnie ruszyliśmy dalej. Czas upłyną bardzo szybko, lecz musieliśmy wracać. Po drodze wstąpiliśmy do Miasteczka Galicyjskiego w Starym Sączu.

Szkoda, że to już ostatnia wspólna wycieczka.